...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Много странен проблем с прегряване на колата , моля помогнете
Collapse
X
-
-
-
-
Ами колкото и тъпо да звучи не съм си спестил нищо , а всичко случващо се по колата е толкова противоречиво както за вас, така и за който и да е механик с който разговарях.
А проблема вече е -не включва перка , май спука радиатора , изхвърля от казанчето . А белият пушек на студен и топъл двигател пак си излиза ( все едно свободно тлееща цигара ) . А и да отида пак в сервиза , за тях имам за правене глава или цилиндър - това показва тяхната течност . Като добавим и многото други сервизи , които въобще не искат да погледнат Алфа , аз оставам без почти никакви опции .
И благодаря на всички , че никой не се навири да ме опреква колко невеж съм по колите и колко глупав да си взема проблемна кола , въпреки непонятието ми от коли . Отсега нататък едиснтсвената ми цел е да си минимизирам загубите и някак си да успея да я закрепя за пред някоя явтокъща с цел размяна за друга ( но не Алфа впредвид колко "лесно " е да намеря сервиз ) . Имам и друга кола същата година , сеат толедо за него ремонт на главата ми е 380 паудна , за Алфата 1000-1500 .....
Comment
-
-
Какво значи "май спука радиатора"? Има ли видим теч на антифриз от радиатора? Относно белия пушек - Много е важно да се установи, дали го има веднага след палене на студено (в първите секунди). Ако го има тогава, няма на какво друго да се дължи освен на преход на газове към охладителната система. Ако се появява след няколко минути работа, може да се дължи на нормалното изпарение заради загряването.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Така , значи белият пушек тръгваше на секундата , в която се запали колата (дори на студен двигател) . Днес отново я запалих , поработи , но трябваше да свърша една работа и я изгасих. Връщам се , двигателя студен , паля - няма пушек . Явно течността за запушване на течове от вчера е подействала . А радиатора , казах май е спукан понеже като изби стана нещо като мини фонтанче , даже локва се образува отдолу. вторият път изби от капачката само , а на радиатора се вижда на питата едно ъгълче мокро , но не виждам теч .Сега ще изчакам понеделник за да купя капачката и да видя дали ще даде някакъв проблем , ако не съм директно в някоя автокъща .
Comment
-
Сега и радиатора ще трябва да сменяш, ако термостата ти е забил на затворено положение поне при 155-ца си загряваше доста бързо лятото още в града. Слагането на друг двигател е по-добрата оферта според мене.No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве)
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Comment
-
Първоначално публикувано от raven_1 Покажи съобщениеАми колкото и тъпо да звучи не съм си спестил нищо , а всичко случващо се по колата е толкова противоречиво както за вас, така и за който и да е механик с който разговарях.
А проблема вече е -не включва перка , май спука радиатора , изхвърля от казанчето . А белият пушек на студен и топъл двигател пак си излиза ( все едно свободно тлееща цигара ) . А и да отида пак в сервиза , за тях имам за правене глава или цилиндър - това показва тяхната течност . Като добавим и многото други сервизи , които въобще не искат да погледнат Алфа , аз оставам без почти никакви опции .
И благодаря на всички , че никой не се навири да ме опреква колко невеж съм по колите и колко глупав да си взема проблемна кола , въпреки непонятието ми от коли . Отсега нататък едиснтсвената ми цел е да си минимизирам загубите и някак си да успея да я закрепя за пред някоя явтокъща с цел размяна за друга ( но не Алфа впредвид колко "лесно " е да намеря сервиз ) . Имам и друга кола същата година , сеат толедо за него ремонт на главата ми е 380 паудна , за Алфата 1000-1500 .....
Comment
Comment